Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021

19. Σ' ευχαριστώ Θεέ μου

 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ, Θεέ μου, θέλω και πάλι να σου πω
με ένα χτυποκάρδι αγάπης της καρδιάς μου τρυφερό
γεμάτο λατρεία, αφοσίωση και παιδική εμπιστοσύνη
για όλα εκείνα που κάθε μέρα πλούσια μας χαρίζεις.
 
Σ’ ευχαριστώ για τον αέρα που αναπνέω
Σ’ ευχαριστώ για το φαγητό και το νερό που έχω
Σ’ ευχαριστώ για τον ήλιο που με φωτίζει
Σ’ ευχαριστώ για το λουλουδάκι που μοσχομυρίζει 

Σ’ ευχαριστώ για τα δενδράκια που τον καρπό τους μας δίνουν
Σ’ ευχαριστώ για τη θάλασσα και τα ψαράκια που την διασχίζουν
Σ’ ευχαριστώ για τ’ αστέρια που τα σκοτάδια μας φωτίζουν
Σ’ ευχαριστώ για όλα που με χαρά τη ζωή μας πλημμυρίζουν.
 
Σ’ ευχαριστώ όμως απ’ όλα πιο πολύ που είμαι εγώ δικό Σου παιδί
Σ’ ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου που μ’ αγαπάς άπειρα πολύ
Σ’ ευχαριστώ που όλα μου τα λάθη συγχωράς με πολλή στοργή
Σ’ ευχαριστώ που είσαι για μένα και Πατέρας και Μανούλα Εσύ
 
Σ’ ευχαριστώ Ουράνιε μου Πατέρα!!!
Σ’ ευχαριστώ βασιλιά μου Ιησού!!!
Σ’ ευχαριστώ χαρά της καρδιάς μου Άγιο Πνεύμα!!!
Σ’ ευχαριστούμε Θεέ μου από τα βάθη της ψυχής!!! 

Πάτησε εδώ για να το ακούσεις