Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021

11. Θεέ της καρδιάς μου


Θεέ της καρδιάς μου και της άπειρης Αγάπης,
Ουράνιε Πατέρα μου,
κάνε την καρδιά μου να γίνει ένα με την ευσπλαχνική δική Σου,
για να Σ’ αγαπώ και να Σε λατρεύω
και να σπλαχνίζομαι τον κόσμο όλο.
* * *
Πλημμύρισε με με τον θεϊκό Σου έρωτα και αξίωσε με
να Σου ανταποδώσω στο έπακρο τον έρωτα αυτό.
Εσένα αναγνωρίζω σαν μοναδικό Βασιλιά της καρδιάς μου
και αφιερώνω την ψυχή μου στον μονογενή Σου Υιό Ιησού,
δικό μας λατρεμένο θείο Βρέφος και πληγωμένο Βασιλιά.

* * *
Δέξου με στην πατρική αγκαλιά Σου
και κρύψε με βαθιά, μέσα στην μητρική καρδιά Σου.
Στείλε αγγέλους να φρουρούν
το σώμα, την ψυχή και την καρδιά μου
και να με διδάσκουν μυστικά, την απόλυτη λατρεία,
εμπιστοσύνη και υπακοή στο άγιο θέλημα Σου,
για να μη Σε πληγώσω ποτέ ξανά.
* * *
Παρακλητικά ικετεύω την λατρεμένη Σου κόρη
και Βασίλισσα Ουρανού και Γης,
την αγία Μητέρα μας Μαριάμ, να με σκεπάζει στοργικά
και να με μαθαίνει πως να Σε λατρεύω απέραντα παιδικά.
* * *
Σε πιστεύω, Σε λατρεύω και Σ’ αγαπώ,
το ταπεινό Σου σπλάχνο που αγωνίζεται στη γη
και με λαχτάρα προσμένει
να βρεθεί στην αγκαλιά Σου παντοτινά.